Dimulakan dengan...

Photobucket

Tuesday, March 8, 2011

:: wanita untuk wanita, selamat hari wanita ::

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Oh maaf coz aku lupa bila Hari Wanita Sedunia..huhu.. Then aku  belum sempat korek sejarah Hari Wanita yang telah mewujudkan 1 tarikh istimewa untuk para2 wanita..hee^^

Tapi aku rasa xda apa yang istimewa pun hari ni.. 

Xda ucapan selamat Hari Wanita dari sesiapa..

  Xda pakai Baju lawa2 Dan saling menziarahi sesama wanita..

  Xda bunga ros untuk aku..ahakz

  Xda hadiah...

  Xda sale...

  Xda cuti...


apapun, aku ada special untuk korg yg bergelar wanita..walaupun hanya sekadar lagu, tapi sgt bermakna tiap2 bait ayatnya.. thanks to Dato' Ct Nurhaliza dh hasilkan lagu nie..besttt...special untuk aku, dia dan kamu..

WANITA
Singer : Siti Nurhaliza 
 
Aku wanita
Punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
dan membuat tuli telinga
apakah salah jika aku meminta
apakah salah jika engkau ternyata
pilihan hati belahan jiwaku ini
cintaku ini anugerah terindah
dari yang Maha Kuasa
cintaku padamu tak pernah berubah
meskipun kita berbeza
apakah salah jika aku meminta
apakah salah jika engkau ternyata
pilihan hati belahan jiwaku ini

chorus:
aku wanita
aku kaum hawa
yang memang rapuh hatinya
aku wanita
aku punya cinta
selayaknya manusia
apakah salah jika aku meminta
apakah salah jika engkau ternyata 
pilihan hati belahan jiwaku ini
haaaaaa
ku wanita
If nak dgr lagu ni klik sini ok! Mmmuuaaah!!

No comments: