Dimulakan dengan...

Photobucket

Wednesday, March 9, 2011

:: ku tido aher tgk True Beauty ::

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
 


Jalan2 kat FB td aku terjumpa fav aku nehh..hujung minggu mmg pgram realiti Tv ni yg aku suka tgk. Dah lah start jam 11 lebih malam, kadang dh tido aku bangun smula gara2 nak tgk TRUE BEAUTY







Rancangan realiti Tv nie bukan mcm model2, nyanyi2 or menari2 tuh... nak tahu why aku suka tgk cita neh?? ok2, nie aku share kat korang hehe sharing is caring maaa ~ haha






1. pertandingan ni menilai erti 'cantik' yang sebenar bukan hanya dr luaran tp juga dalaman. see, org barat pun pandai taw nilai sopan santun, akhlak n etika.

2. persaingan yg kita leh nilai sama da ok or x cthnya sikap hipokrit, jujur, iri hati dlm sesama kelompok n else.

3. mengajar kita untuk jangan suka menilai dr luaran.harus ingat!!

4. sentiasa berhati2 coz sekurg2nya pasti ada seorg yg menilai perwatakan kita termasuk DIA yg sntiasa melihat apa yg kita buat..so be aware!

5. aik..aik..aik, aku dh bagi 4 sebab..selebihnya korg tgklah sendiri ye..hehehe






para judges! juri yg owez bsama  dorang yg kanan n kiri, yg tengah juri yg tersembunyi...hehe dia suka intai pergerakan org2 yg shantik n kacak ni melalui camera litar tutup yg tsembunyi ! so xda chance nk buat watak tipu2..










si shantik yg aku suka tgk..ada style org Asia dia nie..lgpun dia owez tunjukkan diri n watak dia sbenar..GooD LucK Amy !!
 




layanzzz !!! jom tgk..hehe kat channel Star World


pssssttt ~ nak CANTIK x perlulh nak jd cantik kulit gebu, mulus n berseri tapi hati bucukkk n hipokrit..xpelah org kata hodoh mcm ne pun tp lau hati bersih suci, 2lah yg terbaik!! ohhh xguna ckp panjg lebar, Allah lebih tahu kan?? hehe ^^



2 comments:

Anonymous said...

wow..sheksi..haha..sik pernah kmk nangga cita tok koh..

EyanaNoorAzlan said...

the bee n white roses ~ nang sheksi ohh..hehe, buh nangga luaran bha..ambik the moral of story..hee^^