Dimulakan dengan...

Photobucket

Saturday, December 24, 2011

= rindu kat Chemong =

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
sbnrnya rasa hampa sgt2 coz tempat jagaan vat dh FULL..
nk tgglkan kat kazen2, ssh gak coz dorg pun nk bcuti..
ikutkan hati mmg xnk g travel..
so Chemong akn start tdo luar bsama meow2 yg lain mlm ni..
biasa kami akan tido sma2..
huwaaaa...SEDIH sgt2 taw...
mak kata dia selamat duk rmh, coz ada meow2 yg lain teman dia gak..
dh agak aku pasti akn nangis bila rindu Chemong..
tak tenang rasa hati..


smlm tdo ngan die..
manja sgt muka dia, nmpk cam xnak bjauhan je taw..
Chemong,
jaga diri baik2 taw..
tggu uncle @ aunty dtg rmh bg mamam k..
jgn nakal2 & jgn g jln jauh2..
insyaAllah I will back home dlm masa tdekat.. 
hurmmm...tdo elok2 k, 
miss u Chemong ='(


pssttt : korg doakan gak ye Chemong baik2 je..TQ! 

9 comments:

My Life's Journey said...

Umi doakan ye dear .umi tahu perasan dear tu ..amin2 chengmong akan selamat dan chat :)

qlah said...

comeinya kucing.. hihi

My Life's Journey said...

Umi harap dear chat sejahtera .. rindu nak baca cerita dari dear .. jangan lupa update tau ..umah2!!!!

eVa said...

olololo manjak juak chemong ya eyh.. sian juak ngga nya

My Life's Journey said...

Chak .. asalamualaikum tuan rumah .. dimanakah tuan hamba berada .. jenuh sudah patik menunggu disini ..


Dinda chemong sudah haus kelaparan menunggu tuan hamba pulang .. khabarkan yang baik aja buat dinda chemong yer .. katakan bahawa .. pendekar do re mi kirim salam ..

EyanaNoorAzlan said...

MLJ ~ Umi!!! tq2..berkat doa umi gak..eheh..happy je tgk meow tu dduk tggu dpn rmh time balik td..yup, tiap hari rasa bdebar2..syukur alhamdulillah semua meow2 chat2 n still gemuk2..tp cian tgk kepala chemong ada kesan cakarr..rarrr mesti kene kelaie..huhu

EyanaNoorAzlan said...

qlah ~ tq dear, meow biasa2 je..meow eva & umi lagii cmell..bulu2 mcm baju sejuk kat kutub..hihi..

tq singgah blog eyana ^^

EyanaNoorAzlan said...

eVa ~ aok, ya kmk risau mike kedak apa rupa meow ya tdo kat luar..huhu..
alhamdulillah semua ok2 =) cuma skitt cakar kat kepala..rarrrrr

EyanaNoorAzlan said...

MLJ ~ Waalaikumsalam wbt..hehe2..
ada2 je Umi nie, srh chemong bg kentut kang br tahu..hehehe..

chemong ngah tdo..lena sgt tgk muka dia tdo..ada peta gak skit2..hahaha