Dimulakan dengan...

Photobucket

Friday, December 23, 2011

= mencari tempat penjagaan meoww =

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Salam Jumaat..
Alhamdulillah rajuk smlm dh HAPPY kini..
thanks myLop..hehe..
sempena hari Jumaat ni,
lunch time pun lama gak kan??
so today planning ajak my kazen lunch together..
memandang ramai org kat opis dh cuti2 Malaysia..
so dh jadi naga..lebih drp meng'ular' dh tok..

memandangkan mggu ni dh nk bercuti,
so 1 hal yg membimbangkan adalah Meowww!!!
bab ni yang x suka kalo nk jaga binatang..
sbb time g travel mana2 ssh..
risau makan dorg..
nnt kebulur lak..kan kecian..hurmm..
bkn tu je, risau gak ngan keselamatan dorg..
hopefully today leh dpt tempat utk jaga meow2 ni..
lau boleh tlg lah jagakan kura2 skali..leh x?? hihi..


korg agak dorg akan jaga moew tu mcm ni tak?? kalo cam ni, alangkah tenang hatiku pergi bercuti..hihi


pssstt : bakal bercuti smpai tahun depan..muahahaha ^^


4 comments:

My Life's Journey said...

Bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa tenguk gambar tu ..bestnya ..teringin nak bagi diorang tdo mcm tu hahahahaha


wahhh dear nak bercuti? best2 .. happy holiday tau ..lama tu ..mesti nak habiskan baki cuti ni hihi

Hrmm umi sanggat sokong dear ..umi pun sama ..binggung cari tempat nak jaga ..kadang2 tu umi tak dapat nak traveling .. sebab tak de orang nak jaga huhu ..sedih kan?

harap dear dapat cari tempat vet yang sesuai :)

CEKODOK NYUM2... said...

hehe' canteknyerr stail meow2 tuu tdo...hehe' siap ade selimut sendiri plakk tuee...hehe'tapi selimut separuh badan jer tdo...nampak tut...hahahax

EyanaNoorAzlan said...

MLJ ~ hehehe..eyana pnh try, p xlama..pastu chemong g tendang2 selimut tu..tp time sejuk2 hujan lebat pndai lak dia nk brebut selimut..hampehh..haha

tq umi, yup..family ajak g Sabah lawat saudara mara atok kat Sandakan..kan best kalo g Sarawak..eheii..

sedihlah umi, tempat vet semua dh full smpai CNY ='(

EyanaNoorAzlan said...

cekodok ~ comel kan dek, ha'a tu lah pasal meow tu tarik selimut tggi2..tdo lak telentang..aie, malu mek ehh..haha