Dimulakan dengan...

Photobucket

Thursday, June 16, 2011

:: teruja episod akhir ::

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Ok2, xyah cakaaapp coz kat sana sini aku tgk semua mention tentang last episod Nora Elena =) hehe..Honestly aku xpernah tgk citer ni even my Mr. Right pnh gak suruh tgk cite tu..well coz my mum suka tgk Cinta Melody so aku malaslah..lgpun dh penat2 balik keja so merehatkan body n minda lah jawabnyeee..



Orang cakap cita nie sgt romantik, betul ekk?? hehe...so memandangkan aku puasa hari nie, then nk balik on time supaya jln x sesakk.. kalau teringat nak gak lah tumpang ke'terujaan peminat2 Nora Elena nie..tgk last episod pun jadilah kan..hehe..Dgr2 cita ni d adaptasi drp novel, huhhh mmg aku xpernah baca coz aku kureengg minat baca novel..so, nk kemas2 dlu...

psstt : my sist masak apa lunch td ohh?? hehe...nyummm...sabarrr =) selamat berbuka puasa kepada yang berpuasa hari nie >.<



No comments: