Dimulakan dengan...

Photobucket

Wednesday, June 8, 2011

:: nafsu & lucah ::

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Morning all, yaww baca tajuk entri pun dh hot kan?? hurmm.. just nk sharing something..realiti dunia kehidupan dunia skng.. Sumber Utama mcm biasa lah Berita On9..today yard dh x banjir..but skit kotorr..hurm, just my boss and me..sorg lg dh tetap ngan planning MC..xpe, bg chance kat dia..hihi.. mcm biasa setiap pagi d lengkapi ngan membaca (muahaha) yup! aku sukaa sgt mbaca, pelik rasa kalo 1 hari x membaca..atleast akhbar pun oke lah..utk info n ilmiah tambahan..but, novel mmg aku x suka baca..tak tahu lah napa. oke2, back to de topic..news today byk lak isu nie, kalo korg lum baca...baca lah ekk..


1. BAS EKSPRES MENUJU NERAKA
JASIN: Seorang pemandu bas ekspres bertindak gila apabila menayangkan filem lucah sebelum cuba merogol seorang wanita yang menjadi penumpang terakhir kenderaan terbabit ketika dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Melaka Sentral


 bas yang dipercayai menjadi tempat seorang wanita hampir dirogol malam kelmarin.

Dalam kejadian jam 10.45 malam kelmarin, pemandu berusia 38 tahun itu melencongkan bas dipandunya ke ladang sawit di Jalan Tiang Dua-Bukit Kajang sebelum cuba merogol mangsa. (More Info Klik Sini)

psstt : hurm, gara2 kes ni mesti ppuan akan takut naik bas..yg suka jln mlm2 tu eloklah duk rmh, tp yg keje smpai malam owez bhati2 ye..

2. PARKIR ASMARA PASANGAN CURANG
KOTA BHARU: Hanya dengan bayaran RM2 untuk sekali masuk, parkir sebuah pasar raya, di sini, tidak ubah seperti ‘parkir asmara’ apabila dijadikan sasaran suami dan isteri curang untuk melampiaskan nafsu ketika keluar dari pejabat pada waktu makan tengah hari.


rakaman CCTV menunjukkan adegan berahi pasangan dalam kereta di tempat parkir terbabit.

Perkara itu didedahkan seorang kakitangan pasar raya berkenaan yang mengakui terkejut melihat gelagat suami dan isteri curang yang menjadikan parkir pasar raya itu untuk bermadu kasih (More Info Klik Sini)


psstt : apa nk jadi ?? kalo pasangan wife n husband curang baik bcerai cara elok..bdosa taw curang2 mcm tue..x cukup ke sorg?? yaww..

3. PAYUDARA BERNANAH
KUALA LUMPUR: Ketaksuban wanita yang ingin kelihatan cantik dan mempunyai payudara menarik demi memuaskan hati teman lelakinya bertukar mimpi ngeri apabila terpaksa menanggung kesakitan kesan daripada pembedahan yang dijalankan di sebuah pusat rawatan kosmetik di ibu kota, tahun lalu. Niat wanita terbabit, Tham Mei Leng, 30, ingin memberi kejutan kepada pasangannya selepas lelaki itu sering bersungut dia mahu kekasihnya kurus dan berpayudara besar menyebabkan mangsa nekad melakukan pembedahan itu bagi memenuhi tuntutan teman lelakinya.

Lebih menyedihkan RM13,100 yang digunakan untuk kos pembedahan itu menjadi episod hitam dalam hidupnya apabila tubuh badannya menjadi hodoh sehingga percintaannya selama lima tahun dengan teman lelaki terputus gara-gara lelaki itu tidak dapat menerima kekurangan dirinya (More Info Klik Sini)

pssstt : rasa nk tempeleng jak lelaki tue ekk.. mcm tu lah llaki, jelas sgt cintanya pada nafsu..now dh x cantik terus dia chowww..fuhh, bcinta tu terimalah c dia apa adanya..tiap manusia dh tercipta ada kelebihan & kekurangan masing2..

Tapi...byk2 berita pasal isu nie, topic bawah nie yg menarik perhatian aku..

4. DEPE MAHU HINDAR ZINA
JAKARTA: Penyanyi dangdut yang juga pelakon, Dewi Persik semalam berkata, dia bertindak melakukan pembedahan selaput dara di Mesir kerana mahu menghindari zina.


“Niat saya, walaupun janda, saya mahu melindungi diri saya daripada zina. ‘Apabila mengenangkan perbelanjaan yang besar dan sakit luar biasa ketika menjalani pembedahan itu, saya pasti tidak akan melepaskan keperawanan baru saya kepada lelaki sebarangan, kecuali pada suami saya akan datang,” katanya.

Dewi Persik yang lebih dikenali dengan panggilan Depe dan nama sebenarnya Dewi Murya Agong juga memberitahu wartawan, pembedahan yang menelan belanja Rp1 bilion (RM354,000) itu dibiayai oleh pemilik syarikat penerbitan filem K2K. Depe berlakon dalam filem Pacar Hantu Perawan yang diterbitkan syarikat berkenaan. (More Info Klik Sini)

pssstt : jd speechless lak baca berita nie..kat malaysia kisah suami isteri curang, but here janda nk jd dara semula..


banyak lagi sbnrnya news yang gempar hari nie, p xleh lah post semua..heehee..rajin2lah korg membaca ekk..lbh baik mbaca, jgn duk bt cerita fitnah lak yee..dosa! k lah, nak smbung bt keja..jumpa lagi..bye =)


2 comments:

Redbloodsnow said...

semuanya kerana NAFSU yg bertuhankan SETAN... :(

EyanaNoorAzlan said...

Redbloodsnow : thanks atas kunjungan =)

ha'a..yg alim ulamak pun tlibat..huhu