Dimulakan dengan...

Photobucket

Friday, April 16, 2010

FinaL eXam..aLL tHe Best yEr.. =)

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed


assalamualaikum wbt..

dear diary..
sorry aku dh sikit mengabaikan mu..huhu...
i'm in exam mood now..




well diary, tentu faham..
hehe..
coz aku dh nak exam jap lg..
final exam taw..
so kene study..
InsyaAllah exam terakhir aku kat menara gading nie,
yg akan melayakkan aku mendapatkan segulung ijazah..Amin

Ya ALLAH, bantu lah aku..
tenangkan hatiku..
tenangkan fikiranku..
agar ku dapat laluinya dgn keberkatan dr Mu..
permudahkanlah segala urusanku ya Allah..

dear my parents thanks atas sokongan
n bantuan selama nie

dear my frenz, thanks gak kita dh usaha bersama..
wish u all luck yer..

dear my syg..my heart..
also thanks a lot..
coz sentiasa mberi dorongan n
make me happy 2k x terlalu tension..ehehe

untuk korang yg exam gak..
kita sama2 berjuang yer..
jgn meniru taw..hehe
biarlah kejayaan atas berkat usaha sendiri..
all the best..




lastly..dear my diary my blog..
sorry coz x jenguk nnt ekk..
jangan merajuk taw..hehe
exam aku dlm 2 weeks jer..
InsyaAllah ade masa n kesempatan kita jumpa yer..


k lah, sambung study..
fokusss..fokusss..fokusss...
apepun,
usaha + doa + tawakal
insyaAllah..kita akn berjaya
^_^



jumpa lagi..assalamualaikum..~_*




No comments: