Dimulakan dengan...

Photobucket

Tuesday, April 6, 2010

~ demam mood & email from aj!jah ~

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed


huk!huk!huk!
huuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
suaraku dh berubah...pe dah jd??
ingat sakit tekak biase2 jer...
ermmm tp dh lama aku x demam,
tetiba lak aku demam mggu nie..mula2 selsema jer..
susah nk bnafas..nak tido pun xleh...
start lah kemanjaan aku..malas nk bt keje..


nape lak leh demam ni..dh nk hmpir exam weiii...
nk wat keje pun terhad...ngantukkkk jer aku rase ~_~
bila tido, batuk pula selalu kejutkan aku..sakit tekak..
pedehhhh....huhuhuhu...
lain lak lau dh bgun tido...asyik bersin lah pula..


cian..cian..cian..
tapi aku pernah baca 1 buku yg tertulis


" Allah uji hambanya dengan rasa sakit sebagai seksaan di dunia dan menyucikan serta membersihkan dosa yang lampau "







so as conclusion, sakit ni dugaan drp Allah...
apepun aku bsyukur, aku msh boleh happy n wat keja..
kat luar sana, ade lagi yg lebih sakit drp aku..
Allah jer tahu mcm ner rasa dorg
semoga kita d berikan kesihatan ye..Amin



wellllllllllll, nak sihat ye?
kena lah jage kesihatan, terutama makanan..
kena seimbang..bersih, berzat...n jgn over mkn..hahaha
ni..ikut piramid makanan ni...hehehe..aku pun xpnh amalkan b4 ni..huhu



dalam aku demam mood ni, aku g buka email pg td...
ada 1 email yg x ku kenal..
dtgnya drp Ajijah....Ajijah??? mulalah aku pelik..
sapelah Ajijah yg hntr email kat aku nie..
aku pun bukak lah...same lah mcm korg bukak email..

Oooooooowh !!

rupanya email pengesahan praktikal..
Alhamdulillah, dapat gak..walaupun due date tarikh pengesahan dh tamat..huhuhu
xper, thanks gak coz en. Samsul msh bg peluang sampai 7hb ni..
isi email tu mcm ni...hehehe..simple as 1,2,3..


FW: APPLICATION FOR INDUSTRIAL TRAINING
2 messages


Ajijah
Tue, Apr 6, 2010 at 7:43 AM
To: yana1507@gmail.com
Cc: peter.mak@labuanship.com
Cik  Nuryussuzianah,

Surat Cik bertarikh 18 Januari 2010 berkenaan permohonan untuk menjalani latihan industri adalah dirujuk.
 Sila maklum bahawa pihak syarikat telah bersetuju untuk menerima permohonan Cik untuk menjalani latihan industri di limbungan kami tertakluk kepada syarat-syarat syarikat yang telah ditetapkan untuk latihan industri.
 Surat rasmi penerimaan akan di hantar kepada institut pengajian Cik sedikit masa lagi.
 Sekian terima kasih.

Yang benar
Ajijah
HR & Administration Department
Labuan Shipyard & Engineering Sdn Bhd
Km9, Jalan Ranca-Ranca, P O Box 81210
87031  W P Labuan
Tel: 087-451888   Fax: 087-451777


  
apepun, terima kasih puan@cik Ajijah..hehehe..
memang aku tahu pun aku akan dpt email kat sne..coz my uncle yg tlg...wawawawa..thanks uncle..n my parents.
later leh bgtahu my syg....risau die aku xdpt tempat lg..thanks syg, berkat dr doamu gak..Muuuuaahhh!!








No comments: