Dimulakan dengan...

Photobucket

Wednesday, August 11, 2010

Aku kembali di pertama Ramadhan

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Assalamualaikum N salam 1 Malaysia..


Dear my blog..sOoORry bAnGetttt...to my follower too..

let me explain..hehe..pas exam hari tu bz lak uruskan prktikal, than 17 may sampe 23 july aku membzkan diri ngan latihan industri..huhu, x bz pun tp bleh laaa... masalah gak kat sne xde khidmat internet, so aku beku tanpa apa ilmiah luaran..hehe..after that aku bertungkus lumus myiapkan laporan akhir, aieeee keluar duit lg g buat hard cover report tu...bila dh siap kacak lah pulak, mcm xnk bagi penyelia akademik je..hehe..next time i upload k...kacak...Syukur Alhamdulillah, sblm dateline submit report tu aku dah hntr kat sekolah...mudahan lah usahaku bkn sia2..insyaAllah...passsstu aku chowwwww..hehehe..aku g sabah jalan2 N g Cnun.... rindu sgt kat my only oNe.. dgn izin Allah, dia dh selamat menjalani pembedahan..semoga sygku cepat sembuh ye..
syukur gak niat ku nk bt kejutan btnya akhirnya berjaya..my syg n his family tkezut habisss...hehe..

aie sblm aku kembali kepulau indah, aku pun trn lah g KK...with my best frenz 4eva n my Cuzz...so destinasi dituju adalah Kaison..hehe...syukurlah ada dorg dua..mun x abes lah kmk nk angkat sorg2..segala kaca, batu n guli phiasaan aku g angkut nk bw balik 4 my mum...hehe...ade gak Orkid n rumah kura2 2k mggntikan rmh kura2 ku yg kian uzur...mok raya tk, kura2 pun dpt rumah baru..hehe..

k lah..hehe..pnjg2 citerrr ni bosan kan xder pic?? 2lah aku lum sempat lg upload...nnt ye..sabar..oh ya, now aku keja smentara carik duit 2k pakai belanja raya kelak...blh gak berik duit raya..hehe..ok2, hari pertama puasa ni aku nk ucapkan SALAM RAMADHAN buat semua, terutama my parentz, adik2,kwn2, cuz2, family2, N my Syg...



Semoga kita sama2 tabah hadapi ujian di bulan yg mulia ni k...bubbye!!






 

No comments: