Dimulakan dengan...

Photobucket

Monday, April 12, 2010

hurmm....mcm mane nie :'(

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed


assalamualaikum wbt...morning diary N u,


hurm...pagi ni, aku blurr skit..
mcm biase, aku intai2 berita harian on9
pe lah nk jd ngan manusia skng ni...



kecian bayi2 yg x berdosa tu..
br nk melihat dunia..
betapa murkanya Allah Taala...
ciptaanNya menciptakan sesempurna manusia d buang mcm 2 jer..
dulu pun kita pernah d zaman tu gak...menjd seorg bayi yg comellll..hehe..
aku xnak ckp pnjg lebar ahh..aku takut gak..
lebih baik berdiam.. 
yg baik jadikan panduan, 
yg buruk jdkan sempadan..
x baik nak mengata..Allah tu Maha Adil, 
silap2 hari bulan..kene batang hidung sendiri..
mintak2 d jauhkan lah yer..
sama2 lah kita doakan ekk..

sayangilah baby ekk..aku tgk kat Blog Sutera Kasih,
mcm aku lak teringin nk ade baby..hehehe..
sabar..sabar..sabar..

..................................................................................
other story....hehe
last nite g rumah nenek aku..
biaselah, program weekend...



b4 g rmh nenek aku, aku sggh jap kat rumah aunty Alai..
kat sni aku sukeeeee sgt...coz ade baby..
pic die smlm aku x sempat nk upload..
lagipun keje die tidoooooooooo jer..
budak kecik kan..umur pun br nk masuk sebulan..
comeyyy...

jeng..jeng..jeng..
aku balik umah nenek..
minum ABC...cincau warne biru..hahaha
korg nk tahu??
smlm 11 April 2010 birthday nenek aku !!!
hurmm..sorry grandma, luper...huhu..
we all bt celebration last minit...ade kek gak..
nyam..nyam..nyammmmm..


apepun, sbg cucu...aku doakan semoga nenek aku
~ sentiase sihat
~ d panjgkan umur n murah rezeki
~ kuat n tabah jalani hari2 Nya
~ happy sentiasa....
~ bisnes aiskrim semakin laku...(sedapppp taw)

hurmmm.....nenek xnak cicit ker?? hehehe.... 
InsyaAllah, nenek doakan lah aku cpt kawen ye..
hehe..love u nenek ku syg !!! 



No comments: