Dimulakan dengan...

Photobucket

Friday, February 18, 2011

[ Sampai Bila Selagi Niat Tak Betul ]

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Salam Jumaat, pagi yang indah...tp ada tompok2 awan mendung..entri today hanya 2k melepaskan apa yg terbuku..bukan dlm buku teks, bukan novel dan bukan juga dlm buku bank..hoho...sejak beberapa lama aku try lupakan..make it 'touch n go' tp ternyata x semudah itu...seriously, mmg aku cepat sensetif n mudah tersinggung walaupun x nmpak terukir d wajahku..hurm, ku cuba kuatkan hati semampu yang boleh...hakikatnya sikit2 boleh..huhuhu..

aku tahu korg yang baca ni xfaham..coz korg x tahu..hahaaa.. hurm, nie lah lumrah manusia..macam2 boleh berlaku.. sekejap kita dpuji, dcaci, dhargai, dlupakan, dsalah anggap, dtuduh, dlupakan, dpergunakan, dsayangi, dcintai, dbelanja, dhutangi, ddekati, dkenali fuhhhhhh mcm2lah...tp if niat x betul, sampai bila kan???? semua bermula drp niat...keegoan manusia mengatasi segalanya..aku xnak mention sapa2, xmustahil aku juga mgkn pnh melakukan hal yang sama..


Last nite aku borak2 with bro, dia ckp apa yg berlaku dlm perjalanan hidup kita sudah termaktub n tercatat pada 'TAKDIR'...betul kah?? sama seperti lakonan sandiwara..bila watak hny mengikuti perjalanan skrip yang telah diolah by the penulis...apapun kita harus ingat ' Allah xkan mengubah nasib kita if kita x berusaha mengubahnya sendiri '...


~ RENUNGAN BERSAMA ~


Hurm..aku xtahu why this time aku crying bila mencoretkan entri kali ni, ssh untuk aku luahkan apa sbnrnya..cuba sedikit kata, aku xpernah singkirkan sesiapa dlm hidup aku..but sekali bila aku dh dperlakukan bkn yg sepatutnya tanpa 1pun penjelasan, keadaan yang kamu telah lakukan memaksa aku utk berubah wlaupun bkn ats kehendak ku..kamu dh mulakan n merasa ini yg terbaik...so teruskan, lau mmg ini terbaik buat kamu!! tp cukup d sni, jgn d belakang hari aku lagi tempat kamu menunding jari..



2 comments:

yuki yuri said...

why nie liangmoy? wat happen ? u u so sad n down? tell me..huhuuu...

EyanaNoorAzlan said...

liangmoi...yup babe, lumrah manusia..huhu..