Dimulakan dengan...

Photobucket

Wednesday, February 23, 2011

[ Gumbira Buat Ujikaji ]

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Selamat petang...Alhamdulillah hari ni aku ada masa untuk melawat my blogku syg..terlalu lah byk masa..hahaha. Di sebabkan aku dh settle kan keja awal so aku membelek2 blog org lain..terjahhhh!!! hihihi.. tibalah kat page CIK SYAZA, best membaca entri2 about tutorial dan membuatkan aku teruja untuk mencuba.. 

entri kali ni mesti ada perubahan sikit kan...yerrr, xbyk..sikit je..bcoz dlm proses ujikaji try test tutorial yang Cik Syaza bagi tue lah..haha sgt2 seronok sampai ada satu time my blog dh bengang ngan aku sbb make over dia yg pelik2...sorry my blog...

if korg nak ada benda kiut2 ni dlm page or entri blog korg, sila2 lah ke blog Cik Syaza..insyaAllah pasti ada input2 berguna untuk kita cuba try n test a.k.a Sharing Is Caring..hehe..
ada ilmu 2 kita kongsi2 kan lah ye..
selamat mencuba n dear Cik Syaza mucho2 gracias, syukran n terima kasih ^,^
 
 

No comments: