Dimulakan dengan...

Photobucket

Thursday, January 20, 2011

:: 2011, alhamdulillah saya kembali mem'blog ::

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم


assalamualaikum wbt n salam sejahtera,

Alhamdulillah, dgn rasa syukur ku berterima kasih pada Illahi kerana memberi ku kesihatan 2k menempuh tahun baru 2011. Selama beberapa bulan aku mengabaikan blog yg ku sygi..cheh3. Melangkah ke tahun 2011 merupakan langkah baru seletah ku berjaya bergelar Graduan di tahun 2010..fuhh, akhirnya aku berjaya menamatkan pengajianku dgn pelbagai dugaan n cabaran..alhamdulillah.

tanpa mbuang masa, mulai hr ini secara rasminya aku BLOGG!NG semula..YiPpiE !!! InsyaAllah, ku akan berusaha mcari IDEA 2k menemani my blog yg dh berubah mcm Keladi Yam nie..hehehe..




Ohhh...Ohhh...2011 gua punya tahun..hehe..U know Y? Bcoz...


hehehe....dh faham kan?? yup, saya tahun arab yg kiut miuttttt itu..hikhik. Ok lah, dh penat edit2 my blog so InsyaAllah i will update with de latest fairy tale story k..hehe..bye3, muaaaah!!!


No comments: