Dimulakan dengan...

Photobucket

Monday, January 31, 2011

:: ohh tidak!! saya tak suka ::

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Hai all, sebelum balik keja..neh aku nak share something aku x suka, betul mmg aku x suka. tak caya?? xpalah..haha. entri kali ni just nak share ttg my feeling, bukan pada kekasih hati..haha tp pada seseorg yg owez kecoh2..dan kadang2 mbuatkan mood pagi ku b'ubah x jd nak senyum..haha.. U know y? Harmoni tu lebih indah daripada kecoh2 tanpa sebab...ohhh, mmg sgt menyakitkan telinga..

TENANGNYE DIE..HEHE

Summary from the story..hehe, adalah 1 minah kat opis nie. cantik mmg cantik, tp bila dh bsuara lagi cantik..semua benda nk d story telling. Ttg personal, hal rumah tgga, org kat pasar, n sekitarnya lah..semua nk d share..Mmg bagus Sharing is Caring, tp x semua benda boleh d kongsi kan?? Tiap hari ada jak benda nak di jadikan isu yg membuatkan dia mengaum !!

1 benda yang aku xleh tahan bila dia kecoh n bising sbb kerja dia x siap !! Huhh, nak salahkan siapa lau keja x siap?? Dia ni mmg lah nice sgt, smua benda dia nk buat...cakap jer nk bg arahan apa, dia akan cakap 'OK'.
Hebatkan?? aku sukalh sgt duk perhati gelagat manusia yg b'aneka ragam...bukan nak jadikan bahan gossip or mengumpat, tp juga sebagai munasabah diri..buat pengajaran pada diri sendiri gak..

Apapun kan best lau bkeja dlm keadaan tenang n harmoni. Fikiran pun tenang, org pun senang hati nak tolong if memerlukan bantuan..btul x? hehe..Sebagai manusia, kita kenalah banyak bersabar dangan apa2 dugaan kerja yang mendatang. Tiap yg berlaku pasti ada hikmahnya.. Trylh hadapinya dgn senyuman n minta pada Allah agar urusan kita dipermudahkan...InsyaAllah. Hurm.. begini dh pnjg lebar aku explain, hahaha...Oklah, esok aku cuti 1hb Feb 2011..Selamat Hari Wilayah 2 My Island, KL n Putrajaya... 




No comments: