Dimulakan dengan...

Photobucket

Friday, January 21, 2011

:: katak calling hujan ::

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

entri 4 2day aku nak share ngan korg about CUACA skng. simple rite?? p xsmua org talking about it..hehe. Since malam ambang tahun baru 2011 hujan renyai2 so bunga api pun xnaik tinggi..hari ni dah masuk 21 Januari, bermaksud dh 21 hari hujan tanpa panas mentari terik. Syukur Alhamdulillah gak coz hujan itu nikmat, sejuk ehh lau time tdo..hikhik..betuah my bantal d peluk2 oleh me..haha.

D sebabkan cuaca hujan akhir2 ni, aku nak share beberapa FAKTA benar (ya! tidak bohong ohh) hehe =)


| KATAK BERKUGIRAN |

" Hujan oh hujan kenapa engkau turun?? Macam mana aku (hujan) x turun, Katak panggil aku..." yup2, time hujan owez aku dgr katak bising2 kat parit blkg rmh aku. Behenti jak sikit hujan 2 haaaa dorg start lah karaoke lagi smpai hujan 2 turun lebat...

| PAYUNG SBG PENYELAMAT |

Ohh siti payooong! hehe..haa, lau time hujan 24hours payung 2 duk dalam beg. Tahu tak napa? coz keja lah..if jalan ke sana ke sini aku sdikit sensetif pada air hujan. iF cuaca panas leh tahan skit, but lau hari hujan maw nya x basah kuyup my body..kan seksi nnt..buwekk!!


| SEJUK |
Mmg best time hujan, sejukk dh tentu. Leh jimat letrik skit sbb kurangkan penggunaan kipas n aircond! So time keja owez lah with my sweater. sejukkk oiii, nak mandi pun bketar kepala lutut..hahaha. Paling aku suka part tido, fuhhh lena jer..sampai xmow buka mata bangun g keja..hikhik..syukurlah aku ada papa yg sgt penyayang kejutkan aku pagi2 if dia tgk my bilik msh gelap..


| KURANG SIHAT A.K.A DEMAM |
Ni part aku nak kata x suka xleh gak, coz mmg akan tjadi ! huhu...Ehem3 tekak dh pedih, badan dh lemah2 n mata asyik kuyu jee...jeng3 nak demam ke? Semalam baru je pas jumpa doktor xnak ehh demam...lau dh terjadi pa leh buat, terima jelah demam tu dgn hati terbuka...kueng3.. Aku nasihatkan korg jaga kesihatan lah ye...if sakit, no school, no work n nothing lah...baring2 n tido jak keja..


| MERINDU |
♥  This part lak aku jer lah. xtaw lah korg..hehe. Tgk je air hujan 2 turun fuhhh melayang lah my mind rindu 'myheart' d sanaaaaa... i love u!



No comments: