Dimulakan dengan...

Photobucket

Tuesday, February 21, 2012

:: manusia kejam + jahat + keji = takde akal!! ::

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
sob..sob..sobb!!!
dah dua hari eyana tkenang2 berita nie..
sedih dan rasa sakit hati sgttt kepada manusia yg zalim terhadap binatang..
manusia nie rasanya lebih keji daripada binatang..
actually tak nak sbnrnya nk post entri nie..
tapi nak cakap kat korangg plsss lah JANGAN SIKSA binatang..
eyana pun tak tahu napa manusia nie kejam smpai sanggup PENGGAL KEPALA KUCING!!! tahu tak ibarat manusia TAKDE AKAL buat perkara keji macam ni!!!!



"..Di mana sekali pun pelakunya berada, sepatutnya tindakan tegas diambil ke atasnya, kerana ini perbuatan yang tidak boleh diterima akal.."


pssstt : speechless sgt2, memang nangis bila mula2 baca berita ni..
plss lah, semua yg makhluk yg bernyawa punya hati & perasaan!!


17 comments:

Mizz Coki said...

wadafak madafaka pembunuh kucing. semoga besok dia akan dapat balasan yg sama. full stop.

Tiramisu Fatiema said...

salam ziarah..ya allah..sedih betul..mane hilangnya rasa syg...kucing pon bernyawa jugak..macam2 skunk nie..

Rashdan Roslan said...

jahatnye!! huhu...

EyanaNoorAzlan said...

Mizz Coki ~ Yup! semoga jantan ni dpt balasan dr NYA..

EyanaNoorAzlan said...

Tiramisu Fatiema ~ Tq fatiema sudi singgah sni ^^

sedih sgt, mcm2 je skng ni kan..dh akhir zaman kot..xda hati n perasaan dh..

EyanaNoorAzlan said...

Rashdan Roslan ~ jahat, kejam n keji! huhu..

nadia arrumaisha said...

sedih...manusia yg xberperikemanusiaan..........

Yatie Awang said...

Astagfirullah alazim...manusia apakah yg lakukan ni...

My Life's Journey said...

Cayang eyana ..wahhh kmk suka entri kitak tok ...leh jadi geng kita ..


Tk sorang ..gila ..apa la salah kucing ya padanya ..apa nak jadi laa gan orang2 mcm tok .. c perikemanusian lansung ..dah mcm masuk kembali jahiliah pulak dah haiya ..


org mcm tok perlu diberi tindakan sekeras2 nya agar yang diluar nun akan berfikir berkali2 molah haiwan mcm ya ..


yahhhh dah bersyarah dh kmk disitok eh ..huhu

EyanaNoorAzlan said...

nadia arrumaisha ~ sedihkan, benci sgt tgk jantan tu..huhu

EyanaNoorAzlan said...

Yatie Awang ~ pasti Allah akn memberikan balasan yg setimpal kelak..

EyanaNoorAzlan said...

My Life's Journey ~ Cayyaaaang Umi, aok..kelak kita mlh geng cyg pusak nk? hihi..

yalah mi, kejam gilak2 jantan tok..ney akal n hati nya smpey sggup mlh camya..aieee, nang sik dpt d maafkan!!

umi, boh ktk tdo aherr ehh..lak jd mata panda..sik lamak gik e-day ktk..^^ excited mek tggu.. :)

wahida said...

sedihnya...kurang ajar betul la!!
grrrrrrr!!!!


p/s: salam my dear, tengs drop by my blog n following mine, dtg sini nak follow balik...nice blog!!

Yumida said...

eeeee...bangang nya diorg nih...cer try tetak jari sendiri!

EyanaNoorAzlan said...

wahida ~ tq sist, lbh drp kureng ajar perbuatan dorg nie..

hihi..blog sist comel lagi ^^

EyanaNoorAzlan said...

Yumida ~ dorg nk tetak tgn sendiri x sggup..p kejam pd makhluk lain nk..gerammm!

i-am-abdullah said...

Sesungguhnya ALLAH tidak menzalimi manusia (hamba-Nya) walaupun sebesar zarah..

TETAPI manusia (hamba-Nya) yang menzalimi diri mereka sendiri..

Ingatan utk kita semua....