Dimulakan dengan...

Photobucket

Wednesday, September 3, 2008

sayangku buat kamu selamanya..

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

dear all, hehe..

ni la family ku yg tercinta, sayang aku lebih utama bt mereka. aku tak kisah hilang teman atau cinta, asalkan aku tak hilang family aku. mama aku sgt sweet, actually mama aku garang tp bila dah besar ni aku fahami garang mama aku tu tanda sayang..hehe.. mcm korang tidak kan..walaupun usia kecik ku bukan dibesarkan sepenuhnya oleh mama tp dia tetap yang terbaik. i love u so much mama. dah besar ni, aku akui mmg aku manja sgt ngan mama..smua aku kongsi kat mama, pendek kata xda rahsia antara kami. sesibuk mana pun mama sekarang, mesti ada waktu peribadi bt ku. thanks mama. lets move to my papa pula..hehe. nmpk mcm garang kan?? sbnrnya tidak. papa aku nmpak jer tegas tp sebenarnya papa aku pnuh ngan kasih sayang terutama buat keluarga kami. terus terang marah macam mana pun papa ngan kami, papa x akan pukul..cukup ngan nasihat dan teguran. jd sebagai penghargaan, aku sentiasa berusaha bt family aku happy ngan apa jua kejayaan. lgpun sebagai anak sulung, aku punya tanggungjawab yang besar pada keluarga. makanya, buat yg menyintai aku...(klu ada laa..hahaha) fahami la aku kerna aku lebih utama kan family aku. sbb kerna mereka juga kita akan bahagia kelak bersama restu mereka..tp bt masa ni aku msh blum temukan yg istimewa bt hidupku..if have, dia mesti sayangi family aku sepertimana dia sayangi aku..leh ka?? hehe..


love u so much...muaahhhhh !!!!!!!!!



No comments: