Dimulakan dengan...

Photobucket

Thursday, September 4, 2008

bukan senang maw jumpa..kuang3

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed












hye smua..hehe, apa korang fikir tentang picture2 ni?? jangan ketawa ! senyum jak..hehehe.. ni la kawan2 / budak lelaki antara yang paling rapat aku kenali d kampus ilmu ku..( UMSKAL laaa.. ) mula- mula tak kenal pun tp ntah macam mana leh rapat ngan dorg ni..tu lah takdir dan seru kata abg kamis ( abg angkat aku, blues...) korng mesti nak kenal kan.. mula2 yang aku kenali adalah c man yang baju hitam tu. org kata muka dia mirip2 aku, kembar terpisah kot..huhuhu..dia ni kira adikku la mcm tu, orang comel sbb suka sgt ngan Doreamon..ntah Doreamon tu suka dia atau tak..huhu, jgn marah man. klu syg kakak, nda leh marah2.. mula2 kenal dia pun dari kawan baik aku azira @ azi. sbb dorg ni ambik kokum yg sama. aku suka kawan ngan dia, man org nya yang jenis sederhana dan syg baik..tp kadang2 bikin geram juga..hahaha. hmmm...taw tak, ada kawan aku ni maybe minat kat dia kot tp nda maw ngaku..huhu. bia la, blum masanya kot.

lets move ngan yg baju merah tu pula..pggil jer dia amee. mula2 dia ni nmpak mcm alim sgt..huhu segan juga. tp rupa2 nya..huhuhu kami jer yg tahu betapa bestnya dia ni klu dah jd kawan dia. macam budak2, ada jak benda yg dia buat tanpa segan silu. dia ni suka sgt menyakat kawan aku budak johor tu..kenapa la tu ea??? hehehe.. aku kanal dia ni dari man. sejak man bw dia p BBQ bersama ngan member2 kat umah, sejak tu la ktorang dah macam 1 family. jgn jeles taw..

dah selesai yg tu, jom kenal ngan yg ni..yg baju oren tu..namanya hajrul. xda nama singkatan dah sbb mmg dah singkat. nama manja ada, tp...nnt dia malu pula klu aku gtau korg..hehehe. antara dorg bertiga ni, dia la yg paling tinggi. mula2 dia ni nmpak pemalu sgt, huhuhu...ntah la dia malu ngan sapa. tp bila dah rapat, tuhan jer yg tahu..kreatif dan inovativ btul idea2 dia..hahaha..byk idea2 baru dia pkenalkan mcm kukang, telur, burung, ayam, itik dan mcm2 la..unik sgt mungkin benda2 ni kan..hahahaha..apapun memang happy la klu ngan dia ni..kan memeng?? oppsss...

haaa...tu la alkisahnya..so now apapun yg kami lakukan, kami tetap bersama. byk kenangan indah taw..tengok la tu, bkn senang maw tgk jejaka pakai / bawa beg tangan ppuan..hahaha...comelkan?? thats why sesingkat mana pun PERKENALAN, pasti akan ???? membawa byk pengertian dlm hidup..hehehe..

dear my lover suhaiman, aman daiman dan hajrul..thanks 4 being a part of my life..
this special 4 u all..Hero..


There's a hero
If you look into your heart
You don't have to be afraid
Of what you are
There's an answer
If you reach into your soul
And the sorrow that you know
Will melt away

( chorus )
And then the hero comes along
With the strength to carry on
And you cast your fears aside
And you know you can survive
So when you feel like hope is gone
Look inside you and be strong
And you'll finally see the truth
That a hero lies in you

It's a long road
When you face your world alone
No one reaches out a hand
For you to hold
You can find love
If you search within yourself
And the emptiness you felt
Will disappear

Lord knows
Dreams are hard to follow
But don't let anyone
Tear them away
Hold on
There will be tomorrow
In time
You'll find the way


No comments: