Dimulakan dengan...

Photobucket

Wednesday, October 10, 2012

= alKisah : Mandikan Kucing =

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

 
Seorang budak lelaki berusia lingkungan 8 tahun membeli sekotak sabun dari sebuah kedai runcit...

Pekedai: Banyak sangat ke pakaian yang hendak dibasuh?

Budak: Saya nak mandikan kucing...

Pekedai: Eh, tak boleh gunakan sabun ni... Sabun ni terlalu kuat untuk kucing... silap-silap kucing kamu boleh mati...

Budak itu terus berlalu setelah membayar harga sabun... Seminggu kemudian, budak itu kembali ke kedai runcit tersebut...

Pekedai: Bagaimana kucing kamu?

Budak: Mati...

Pekedai: Bukan Pak Cik dah kata....

Budak: Tapi saya tak fikir sabun itu yg membunuhnya...

Pekedai: Habis, siapa yang membunuhnya?

Budak: Mesin basuh tu... ia berpusing terlalu laju...

Pekedai: %8*#@^g5#

 
 
pssssttt :
Jgn mandikan kucing sesuka hati,
keciannn.. kalau xtahu, minta tlg sy pun boleh! hikhik
kucing pun ada nyawa :')
 
 




2 comments:

My Life's Journey said...

Dalam sedih ..geli hati jugak dengan citer lawak ni tau ..amboihhhhhh budak kecik tu .. ni mesti nak kasi bersih giler bulu kucing ..tu la sebab masuk kucing lam mesin basuh ....haiya hahahahaa

Capo Grande said...

haha...sape la budak itu ye???

Jom jengah blog saya ;-)