Dimulakan dengan...

Photobucket

Friday, September 21, 2012

:: 15 perkara tentang anda, perasan tak?? ::

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
Sesuatu yang anda tidak perasan atau tidak terfikir langsung....




1. Sekurang-kurangnya ada 5 orang dalam dunia ini menyayangi anda dan sanggup mati kerana anda.. sila jgn tny "siapa??"..

2. Sekurang-kurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi anda dalam beberapa cara...  btul3, mak+bapak+adik+abg+kakak+sepupu+sepapat+ blalala


3. Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda.. kes jeloss lah tue!

4. Senyuman daripada anda boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang,walaupun dia tidak menyukai anda.. senyum tu 1 sedekah :)

5. Setiap malam ada seseorang mengingati anda sebelum dia tidur.. kalau korg byk hutang, tentulah org ingat hahaha :D

6. Anda amat bermakna dalam hidup seseorang.. terutama mak bapak + husband/wife ohhh so maniss...

7. Kalau bukan kerana anda, seseorang itu tidak akan hidup bahagia.. termasuk kucingku, kalo tak sapa nk belikan keropokk meow2..

8. Anda seorang yang istimewa dan unik.. unik mcm 3D kot, muahahaha :D

9. Seseorang yang anda tidak ketahui menyayangi anda.. secret admire lah tu!


10. Apabila anda membuat kesilapan yang sangat besar, ada hikmah disebaliknya.. ya, belajar dr kesalahan ok!

11. Sekiranya anda merasakan anda dipinggirkan, fikirlah semula; mungkin anda yang meminggirkan mereka.. btul3, hdup umpama roda..kita akan dpt apa yg pnh kita buat dlu sobsobsob..

12. Apabila anda terfikir anda tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan sesuatu yang anda ingini, mungkin anda tidak akan memperolehinya,tetapi sekiranya anda percaya pada diri sendiri lambat-laun anda akan memperolehinya... harus yakin pada diri!! hendak 1000daya xnak 1000dalih..

13. Kenangilah segala pujian yang anda terima. Lupakan segala makihamun, caci & cela.. tsengeh ler bile terkenang pujian, muahaha ;p - jgn emo sgt nnt cepat tua!

14. Jangan takut untuk meluahkan perasaan anda; anda akan merasa senang bila seseorang mengetahuinya... ibarat malu btanya sesat jalan lah ye..

15. Sekiranya anda mempunyai sahabat baik, ambillah masa untuk memberitahunya yang dia adalah yang terbaik... byklah terbaik, nnt puji skit dah tuttt..opsss! hikhik


copy&paste via belog pepel serta edit by myself!




pssstt :
sy penat bpura2 happy..adakah??
salam Jumaat ^^

2 comments:

My Life's Journey said...

Hahaha lawak juak ktk tok dear ..pandey juak menjawab soalan yangs erius jadi lucu olehnya ..

aduh aduhhhhh knk lamak da ktk c update ooo ..lamak c tanga gambar pusak kiut kat ctok hihi

EyanaNoorAzlan said...

umi!!!

yarhhh...thanks umi ktk msh sudi singgah g blog kmk.. hehe.. ya kes sikda keja, ya pandey keluar jwpn sott kedak ya..haha..

Umi, take care nk..happy mom to be :)