Dimulakan dengan...

Photobucket

Monday, March 29, 2010

kawan2, kita dah d akhir semester...

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

now dh d penghujung bulan ke 3 study final sem.. kejap nye masa berlalu
kalau dulu d awal2 sem, bukan main menghitung waktu..rase nak abeskan cepat..
kononnye nk cepat keje n dpt $$$$$ sendiri..hehe..tp betul lah kan.. seronok enjoy pakai duit sendiri..
kering poket pun..duit sendiri gak..


ermm..ni lah masalah, d akhir sem pula aku msh tcari2 tempat praktikal...just wait n see ~_~
ni lah bestnya..aku mula lah nk berangan.. exam x start lagi mula lah nk jd mak andeh..hahaha..

xper..xper..xper..kata org dari angan2 lah kita akn cipta impian n usaha yg penting...lau x usaha, x mjadi gak impian tu...


best tgk kawan2 aku, yg duk semnanjung lah....mmg terasa kehangatan suasana hari raya..hahaha..
xlah..sowie3...jgn marah dulu.. dorg ni duk merantau jauh2 2k blajar..seronok tgk dorg hdup bedikari..
paling best lau dorg nk balik kg...meriahnya..aku just tlg2 teman beli tiket jer lah...n lau berpeluang tu hntr g airport....babai jer...nak ikutttt gak..


 buat teman yang sering menjadi penghibur suka duka n lara...
  -azi (my roomate dr sem1)-linda(kwn luahan bicara ehem2)-ikin(member sensitif bibir, terutama kalau makan budu..hehe)-jaa(suka bt aku tergelak)...n jue, ina, liza, man, amee, hajrul, member2 keno, member2 HE19 (wlaupun dh d aher sem, ade gak yg aku x kenal..huhu), SPKAL, SSIL dan semualah yg kenali aku sejak aku melangkah kan kaki ke menara gading ni...sama ada d umsKK or umsKAL..
azi - linda - jaa - ikin 
tu lah keja dorg...duk gelak2 ambek gambo
hehe

 aku n kawan2 ku ~_~

secara sedar or x, walaupun hampir 3 tahun kita bersama...byk yg mengajar kita erti hidup, kdg2 kita gembira..kelahi, muram, sengeh2 sendiri..hehe n macam2...tp semua tu cukup bermakna..masa xkan dapat d undur, hargai apa yg kita ada..that y aku bersyukur n happy korg sudi temani aku sebagai kawan..mcm ne lah nnt ek...pas konvo nnt..msing2 dh melangkah dgn haluan masing2 kan...


apapun, aku harap kita masih kawan d dunia n akhirat..insyaAllah..xder hp, kita msh ada YM, xpun FB..FS ker...yg penting kita x putus hubungan lah..takut taw..n sedih gak meniti hari2 akhir kita bersama sebagai student mahasiswa..kunun! hehe..betul lh bha kan...







No comments: