Dimulakan dengan...

Photobucket

Friday, October 10, 2008

ku ikhlaskan

Stumble
Delicious
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed
dear blog ku,

hari ni aku ingin sedarkan hatiku, bt kali kedua aku terasa takut kehilangan lg. dulu aku punya sorg teman sejati llaki. dr kecik kami sma2 mbesar, skolah bersama..ibarat adik bradik. d mana ada aku, d sna jua dia ada. tanpa kmi bersma, bagai 1 persolan utk yg d sekeliling kami..apa benar kata org..llaki dan ppuan xkan boleh jd kwn baik, istimewa.. bg ku, aku tlh buktikan selama 10 thn phbgn erat kami..numun ternyata mungkin benar apa kata org, hbgn kami x selama yg kami impikan..kini dia dan haluan nya, aku dan haluan ku. tiba2 aku merindukan dia hari ni.. rindu saat kami bermain bersama, bergaduh dan saling menjaga.. hafiz, ko d mana skng? aku rindu sgt persahabatn kita yg dlu..andai ko tahu yg ku lalui skng, aku ingin ko d sisi ku. temani spt mana saat ko menemani aku bila aku takut, bila aku menangis dan bila aku sakit...

saat ku khilangannya, mungkin tuhan tlh temukan aku ngan penggantinya.. hari msa yg tlh berlalu, aku temui sesorg...saat awal pknalan lg, aku x tahu knp begitu erat hbgn kami. bercerita kisah yg lampau, berkongsi cerita dan masalah, dan aku sggup temani tiap langkahnya yg memerlukan aku d sisinya.. siang dan malam tu ibarat milik kami.. bercerita 1 mlm bagai 1 masa yg singkat..terlalu byk kisah yg perlu kami luahkan..semakin lama, aku mulai sayang padanya dan aku x tahu bila rasa itu bermula. tiap yg dia mahukan aku turuti, slagi aku mampu..aku akn wat nya happy. wlaupun kkdg dia suka sgt sakiti aku, tp bg ku apa yg d lakukannya mungkin adalah yg selayaknya buat ku..kerna aku cuma sekadar teman, temannya..

ku luahkan smua yg tersimpan utknya, mungkin 1 jenaka dan mungkin cuma 1 kisah yg biasa..sampai 1 masa d mana aku rasa hilang semangat 2k nya..aku kuatkan hatiku, aku tabahkan smua yg ku rasa, aku nafikan smua yg aku ada.. kebahagiannya juga adalah kebahagian bt ku, ku akui aku sedikit terkilan tp pasti smua yg berlaku adalah yg selayaknya bg ku.. biarlah yg berlaku terus berlaku, akan ku ikhlaskan smuanya..kerna aku takut, sekali ini biarlah aku kehilangan nya sbg yg ku impikan tp bukan sbg teman.. aku x mahu dia pergi spt hafiz, sjahat mana pun dia 2k ku, aku tetap sygkn dia...

2k hafiz, andai kita kawan yg sejati..1 masa nnt tuhan tu pasti temukan kita. aku xkan lupa smua msa2 kita bersama..dan smua teman2 yg ku sygi dan sentiasa temani aku, kamu juga terbaik..terima kasih sentiasa bersamaku..


No comments: